پخش زنده
امروز: -
رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان پس از سفری ۲۰ ساعته به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، به تهران بازگشت.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان پس از سفری ۲۰ ساعته به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، به تهران بازگشت.
ترتیبات اداره تنگه هرمز در آینده محور اصلی گفتوگوهای مقامات تهران و مسقط بود.