معاون فنی مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش تمایل شهروندان به استفاده از منابع آبی ، نسبت به افزایش خطر حوادث غرقشدگی هشدار داد.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: عملیات فیبر نوری در شهرستان مسجدسلیمان در راستای توسعه زیرساختهای ارتباطی و ارتقای کیفیت خدمات مخابراتی در حال اجراست.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از آغاز پایش دقیق و مستمر وضعیت مصرف آب با بهرهگیری از قابلیتهای فنی و هوشمند کنتورهای برق نصبشده بر پمپاژهای کشاورزی خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب ایذه گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر عرضه موادمخدر و داروهای غیرمجاز در برخی عطاری ها، دستور قضایی جهت بازرسی این واحدهای صنفی صادر شد.
مدیر امور شعب صندوق قرضالحسنه امداد ولایت خوزستان گفت: بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان پرداخت شده است.