ساکنان کیش با حضور در میدان ساحل در اجتماع شبانه مردمی با فریاد استکبارستیزی خشم و انزجار خود را از رژیم تروریستی امریکا و رژیم کودک کش صهیونی نشان دادند.
امام جمعه اهل سنت کیش، از رویکرد تعاملی و حضور میدانی مسئولان، قدردانی و بر ضرورت تداوم گفتوگو، توجه به مسائل مردم و استفاده از ظرفیت همفکری برای حل مسائل کیش تأکید کرد.